BOOTCAMP


Bootcamp is een 60 minuten durende outdoor workout waarbij zowel de conditie als de souplesse, kracht en explosiviteit worden verbeterd. Deze workout is zowel voor dames als heren van alle fitnessniveaus, waarbij oefeningen met het eigen lichaamsgewicht worden uitgevoerd, zoals hardlopen, opdrukken, sit-ups, squats en lunges. En dat zonder toestellen en lekker in de buitenlucht!

De beschikbare tijden en locaties voor de PFT Bootcamptrainingen zijn:

  • Maandag van 19:30 uur tot 20:30 uur: Wateringseveld, Laantje van Salland
  • Woensdag van 9:15 uur tot 10:15 uur: Rijswijk, Speeltuin Endezant (achter De Schilp)
  • Woensdag van 19:15 uur tot 20:15 uur: Wateringseveld, Laantje van Salland
  • Zondag van 9:30 uur tot 10:30 uur: Rijswijk, Speeltuin Endezant (achter De Schilp)

Nieuwe trainingen vanaf 8 mei 2017

  • Maandag van 19:30 uur tot 20:30 uur: Rijswijk buiten, Groenrijk 't Haantje
  • Woensdag van 18:30 uur tot 19:30 uur: Bourlevard Scheveningen, verzamelen bij het scheveningsvrouwtje (standbeeld)
  • Zaterdag van 10:00 uur tot 11:00 uur: Wateringseveld, Laantje van Salland
  • Zondag van 10:00 uur tot 11:00 uur: Scheveningen, Scheveningseweg, Zandspeeltuin

Klik hier voor een gratis proefles of om u aan te melden.

  • Bent u PFT Bootcamp Proof?
  • U bent een beetje gek!
  • U traint graag in de buitenlucht.
  • U kunt gedurende +/- 10min 8 km/u joggen.
  • U houdt van grenzen verleggen.
  • U bent niet bang om een beetje vies te worden!
  • Waarom PFT Bootcamp
  • Extra calorieën verbranden (gemiddeld tussen de 500 en 800 Kcal per training).
  • Trainen in de buitenlucht heeft een ontstressend effect.
  • Trainingen op afwisselende locaties.
  • Sporten in groepsverband.
  • Is beoefenbaar voor alle sportniveaus.
  • Trainen met getrainde en gemotiveerde trainers.
  • Persoonlijke begeleiding voor iedereen binnen handbereik.
  • Verschillende soorten trainingsoefeningen.
  • Waarom is PFT Bootcamp training goed voor?
  • Tijdens de training:
  • word je mentale en fysieke gesteldheid gestimuleerd;
  • verbetert je conditie of houd je deze op peil;
  • ontwikkel je meer spiermassa;
  • stimuleer je je vetverbranding;
  • Oefeningen tijdens een training
  • hardloopoefeningen;
  • hurkoefeningen;
  • sit-up;
  • push-ups;
  • springoefeningen;
  • tiltechnieken;
  • sprintoefeningen;
  • stoot- en traptechnieken;
  • Voor wie is deze PFT Bootcamp training bedoeld?
  • Voor iedereen die zijn conditie of kracht wil verbeteren. Het is tevens een goede methode om af te vallen, vanwege het hoge energieverbruik.
  • De Bootcamp training is niet geschikt voor zwangere vrouwen en mensen met gewrichtsklachten.
  • Je hoeft geen topconditie te hebben om de Bootcamptrainingen te volgen, wij houden ook rekening met mensen met weinig conditie.
  • PFT Bootcamp advies
  • In verband met de hoge calorieverbranding raden wij aan om tenminste 1 uur voor aanvang van een Bootcamp training te eten.
  • Neem drinken als water of isotone drank mee i.v.m. het vochtverlies tijdens de Bootcamp training.
  • Om deel te nemen aan de Bootcamptraining heb je goede loopschoenen nodig en sportkleding: trainingsbroek, T-shirt. En in de koude en regenperiode raden iedereen wij ook aan een vest, sweater en/of regenjas te dragen.
Online Personal Trainer
lees verder

Deze trainingen zijn gericht op persoonlijk haalbare resultaten...

Bootcamp
lees verder

Sporten in de buitenlucht. De work-out om in korte tijd fit te worden...

PFT Running
lees verder

Samen hardlopen is leuker en verbeterd uw conditie...

PFT Boksen
lees verder

Boxing is plezier, samenwerken, fun en uit je dak gaan!...

Online Personal Trainer
lees verder

De online Personal Fit Trainer is 24/7 bereikbaar...

Afvalchallenge Nieuw
lees verder

Nieuw bij PFT Persnal Fit Training de Afvalchallenge...

Copyright © Personal Fit Training - All rights reserved. | Powered by Xenodesign